4. Rowery

1. Zajęcia FITNESS 

Pilates

PILATES to trening "dobrego samopoczucia", wzmacnianie, rozciąganie i uelastycznianie mięsni przy relaksującej muzyce. Poprawia wygląd całej sylwetki, ale również wpływa korzystnie na nasze samopoczucie. Niweluje bóle kręgosłupa i stawów oraz uczy nawyków poprawnego oddychania

Więcej w dziale PILATES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STEP Aerobik

Zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem specjalnej platformy. Regularne ćwiczenie prowadzi do zwiększenia wydolności organizmu i do utraty tkanki tłuszczowej, wzmacnia gorset mięśniowy oraz usprawnia układ sercowo-naczyniowy

Więcej w dziale STEP AEROBIK

Aerobik

Aerobik trening wytrzymałościowy, ćwiczenia gimnastyczno-taneczne kształtujące, rozciągające i uspokajające. Aerobox zajęcia o wysokiej intensywności, podstawowe kroki aerobikowe połączone z elementami sztuk walki: kopnięciami, uderzeniami, podskokami wykonywane przy dynamicznej muzyce. Naprawdę świetna zabawa

Więcej w dziale AEROBIK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TBC / ATB

TBC (Total Body Conditioning) czyli praca nad całym ciałem. Jest to trening ogólnorozwojowy o średniej i wysokiej intensywności wysiłku, ukierunkowany przede wszystkim na rozwój koordynacji ruchowej i orientacji przestrzennej. Są to ćwiczenia siłowo-wytrzymałościowe kształtujące i wzmacniające mięśnie

Więcej w dziale TBC / ATB

Gimnastyka poranna

Jest stworzona z myślą o osobach starszych, które chcą utrzymać ciało w należytej kondycji fizycznej i psychicznej i jak najdłużej cieszyć się zdrowiem. Ich celem jest nie tylko poprawa kondycji, wzmocnienie kręgosłupa czy poprawa krążenia, ale przede wszystkim uzyskanie lepszego samopoczucia poprzez aktywne spędzenie czasu w miłym towarzystwie

Więcej w dziale GIMNASTYKA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktywna MAMA

AKTYWNA MAMA to ćwiczenia skuteczne, a zarazem łagodne, są idealną formą aktywności fizycznej dla kobiet w ciąży oraz w okresie poporodowym

 

Więcej w dziale MAMA

Sztangi

To trening aerobowo-wzmacniający z wykorzystaniem sztangi i hantli. Wszystko odbywa się przy szybkiej muzyce. W przeciwieństwie do typowego treningu siłowego, nie chodzi o to, by podnieść, podciągnąć czy wypchnąć jak najwięcej kilogramów. Na tych zajęciach bazujemy na ilości powtórzeń. Warto wziąć to pod uwagę jeszcze nim dobierzemy sobie ciężary hantli i sztangi

Więcej w dziale SZTANGI

 

 

 

 

 

 

 

2. Zajęcia FITNESS +50

 

Aktywny SENIOR

Aktywny senior to zajęcia łączące cechy rehabilitacji, fitnessu i treningu równowagi z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego takich jak: osteoporoza, bóle kręgosłupa, choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe, nadwaga, cukrzyca, choroby układu krążenia i inne 

Więcej w dziale FITNESS +50

 

3. Ćwiczenia SIŁOWE

Siłownia

Celem ćwiczeń siłowych, a szerzej treningu ogólnorozwojowego jest kształtowanie proporcji ciała, poprawa siły mięśniowej i ogólnej sprawności fizycznej. Systematyczne treningi w siłowni wzmacniają mięśnie, ścięgna i stawy, wpływają na poprawę zdrowia, sprawności fizycznej. Umiejętny dobór ćwiczeń i poprawnie ułożony plan treningowy, może diametralnie zmienić sylwetkę, nadając jej smukłości i jędrności

Więcej w dziale SIŁOWNIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Rowery

 

INDOOR CYCLING

Jest najbardziej popularną w świecie formą treningu na rowerach stacjonarnych. Są to zajęcia prowadzone w grupie przy specjalnie dobranej muzyce, która aż "prosi", żeby pedałować. Instruktor treningu na rowerkach wyznacza granicę wysiłku oraz tempo, ma również kontrolę nad uczestnikami, służy swoją pomocą i udziela wskazówek dotyczących prawidłowego ustawienia ciała

Więcej w dziale ROWERY

 

5. ZUMBA

Fuzja TAŃCA

 

Zumba to inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stworzą niepowtarzalną atmosferę i sprawią, że będziesz się świetnie bawić od pierwszych zajęć

Więcej w dziale ZUMBA

 

 

6. ONE FOR ONE

 

Trening PERSONALNY

Jeżeli zależy Ci na poprawieniu wyników sportowych lub wypracowaniu pięknej, zgrabnej, a co najważniejsze zdrowej sylwetki dobrze trafiłeś. Jest to forma indywidualnych zajęć pod okiem specjalisty, klient określa potrzeby dotyczące własnego wyglądu i formy fizycznej a trener dopasowuje program treningowy

Więcej w dziale ONE FOR ONE

 

7. Sauna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SAUNA

  • usprawnienie gospodarki tlenowej organizmu
  • wzrost przemiany materii średnio o 11%
  • zwiększenie odporności i wydolności organizmu
  • zbawienny wpływ na skórę
  • odprężenie, odpoczynek

 

 

Więcej w dziale SAUNA

 INFOLINIA GSM +48 504 574 721 NAPISZ DO NAS

    * Wszystkie informacje odnośnie szczegółów dotyczących poszczególnych zajęć można uzyskać telefonicznie lub poprzez e-mail 
  ** W przypadku połączenia telefonicznego koszt połączenia zgodny z taryfą operatora